Цифрова трансформація B2B-компаній: користувальницький досвід як «священна корова»

IT новини

Видання The Drum в своєму матеріалі «Customer experience is key to B2B digital transformation» фокусується на питаннях цифровий трансформації бізнесу типу B2B. Відзначається, що якщо B2C-підприємства,
працюють з громадянами, давно освоїли всілякі цифрові підходи до користувачів, і часто відрізняються високим ступенем Digital IQ, то B2B-бізнес часом не такий активний в цьому питанні, відрізняючись
консервативністю. Виробничі підприємства, оптові продавці, дистриб’ютори, компанії, що надають B2B-послуги — їм часто «і так добре», і вкладати гроші, час і інші ресурси
цифрову трансформацію у них великого бажання немає.

При цьому B2B-компанії все-таки змінюються, дрейфуючи в бік великої і маленької цифри.

Відзначається, іноді компанії мігрують з B2C в B2B, приносячи з собою цифровий досвід. Наприклад, компанія Alibaba з її цифровим ринком оптових пропозицій товарів для компаній або Airbnb з її
pro-напрямком. Так, B2B-підрозділ компанії Amazon вийшло на щорічну виручку близько $31 млрд.

У виданні The Drum підкреслюється, що B2B-компаніям, які хочуть трансформуватися, необхідно поставити у главу кута користувальницький досвід, паралельно переглядаючи свої канали
продажів і підхід до пошуку замовників. Відзначається, що в даний час такі традиційні характеристики товарів та послуг, як ціна, стають менш важливі, а користувальницький досвід, навпаки,
набирає вагу як провідний фактор.

В якості прикладу цифровий B2B-компанії наводиться Kabbage, надає онлайн-кредити для бізнесу, причому рішення приймається протягом декількох хвилин, і все відбувається 100% онлайн. Це
чудово контрастує з досвідом взаємодії з традиційними банками, де необхідні особисті візити і очікування рішення протягом декількох днів.

До речі, все більше B2B-компаній використовують бізнес-модель оплати своїх послуг за передплатою. Так, компанії Café Royal Pro пропонує свої професійні кавоварки за передплатою, після чого той, хто
підписався і взяв таку машину, може встановити її в будь-якому зручному місці і продавати каву від свого імені. Втім, така схема дуже схожа на оренду кави-машин, так що в ній немає нічого
принципово нового, крім зручного цифрового процесу оформлення заявок та роботи з орендодавцем обладнання. Компанія Café Royal Pro також надає капсули кави і ремонт кави-машин.

цифрова трансформація бізнесу

Залишити відповідь