Experian підвела підсумки I кв. 2019/2020 фінансового року

IT новини

Компанія Experian опублікувала підсумки комерційної діяльності за квартал, що закінчився 30 червня 2019 р., в тому числі по регіону EMEA, включаючи Росію.

Зростання загальної виручки за I кв. досяг 7% при постійних обмінних курсах, а органічна виручка збільшилася на 6%. При фактичних обмінних курсах зростання склало 4%.

У травні Experian прогнозували вплив валютних курсів на темпи зростання еталонної EBIT в розмірі 1% за фінансовий рік, що закінчується 31 березня 2020 р. За підсумками останніх даних про коливання
валютного курсу цей показник залишається незмінним.

Північна Америка

У Північній Америці органічна виручка збільшилася на 8%. Зростання загальної виручки склав 9%, і в цьому, як зазначив Брайан Кассин, генеральний директор Experian, чималу роль зіграло нещодавнє
придбання AllClear ID.

В секторі B2B відзначено зростання органічної виручки на рівні 8%, що відображає збільшення обсягів кредитування, іпотеки та результати випуску нових продуктів. Точками зростання стали такі галузі, як
кредитування юридичних осіб, охорона здоров’я та аналітика прийняття рішень.

Напрямок послуг для приватних осіб (Consumer Services) продемонструвало наступне: зростання органічної виручки в 9%. Платформа безкоштовних учасників на сьогоднішній день налічує близько 21 млн.
осіб; за станом на 10 липня 1,2 млн американців підключилися до Experian Boost.

Латинська Америка

У Латинській Америці зростання загальної та органічної виручки склав 9% при постійних обмінних курсах. Бразилія показала зростання в таких областях, як відомості про фізичних осіб, відомості про юридичних
осіб, а також значний дохід від напряму послуг для приватних осіб і зростання виручки від сервісу врегулювання заборгованостей Limpa Nome. Кількість безкоштовних учасників до кінця кварталу зросла
до 34 млн.

Великобританія і Ірландія

У Великобританії та Ірландії показники загальної та органічної виручки залишалися незмінними при постійних обмінних курсах.

В сегменті B2B відзначені успіхи у відношенні органічної виручки від роботи з Даними (Data), яка зросла на 9%. Як і очікувалося, відбулося зниження органічної виручки від Прийняття рішень
(Decisioning) на 13%. У сукупності вийшло зниження органічної виручки в сегменті B2B на 1%.
Показники у сфері послуг для фізичних осіб у першому кварталі перейшли до зростання: органічна виручка піднялася на 1%. Зростає і кількість безкоштовних учасників – до кінця кварталу воно досягло 6,1
млн осіб. Відзначено також зниження виручки від кредитного моніторингу, оскільки деякі безкоштовні учасники підвищили клас обслуговування і стали отримувати платні преміальні послуги.

EMEA, включаючи Росію

При постійних обмінних курсах зростання загальної виручки в EMEA/Азіатсько-тихоокеанському регіоні, включаючи Росію склав 6%, в той час як органічна виручка знизилася на 1%. Таке розходження пов’язане з
першим надходженням від придбання Compuscan. Хороші результати отримані в області Даних: зростання органічної виручки досяг 6%, точками зростання стали Індія, країни Північної Європи і Італія. Як і
очікувалося, органічна виручка в області Прийняття рішень знизилася на 8%. В масштабах всього регіону добре йдуть продажу Ascend, послуг з визначення кредитоспроможності позичальників, продуктів і послуг
в області Прийняття рішень і пропозицій маркетплейсов.

фінансові результати компаній

Залишити відповідь