Голова IBM Арвінд Крішна: о, чудовий новий світ віртуальних продажів

IT новини

Новий глава IBM Арвінд Крішна (Arvind Krishna), який очолив підприємство в кінці січня поточного року, поділився своїм баченням бізнесу компанії, окремо згадавши про умови роботи під час
пандемії. Про це пише видання ZDNet в матеріалі «IBM CEO Krishna outlines grand plan: Technical prowess, growth, client focus». В цілому клієнти IBM в кінець попереднього кварталу перестали витрачати
гроші, вважаючи за краще зберігати їх у складні пандемічні часи, але це — тимчасові труднощі.

Серед основних цінностей, які зазначив пан Крішна: «прозорість і відкритість». Він заявив, що зробить все можливе, щоб бути прозорим і відкритим з співробітниками, клієнтами і партнерами, а
також з інвестиційним співтовариством.

Також пан Крішна відзначив високу цінність якості і заявив, що «наші продукти мають говорити самі за себе з точки зору досвіду, дизайну і простоти використання». Він
підкреслив, що збирається зосередитися на зростанні вартості компанії, зосередивши зусилля на поліпшенні взаємодії продуктів IBM і гібридного хмари і додатків штучного інтелекту для
рішення завдань компаній-замовників в умовах мінливих потреб ринку.

Крім того, глава IBM зазначив, що компанія продовжить інвестувати в дослідження і розробки, а також продовжить купувати компанії на ринку. Що стосується системи продажів на поточний момент, то він
сказав, що останні кілька тижнів катапультували компанію у світ віртуальних продажів і віддаленої доставки, що тягне за собою нові способи роботи. В цілому, за його словами, стратегія компанія
орієнтована на гібридне хмара і ІІ.

Залишити відповідь