Mail.ru, Alibaba і РФПІ запускають AliExpress Russia

IT новини

У середу, 5 травня, компанії підписали документи запуску спільного підприємства, про створення якого домовилися ще в 2018 році. Alibaba Group буде належати 55,7%, МегаФону -24,3%, Mail.Ru
Group – 15%, РФПІ може отримати 12,9%.

AliExpress Russia запустять на території Росії і СНД. ФАС схвалила угоду. Спільними зусиллями компанії вклали в неї $384 млн.

Alibaba Group інвестує в спільне підприємство $100 млн і вкладе в проект активи AliExpress і Tmail в Росії. Економічний інтерес компанії складе 55,7%, голосуючий – 49,9%.

Мегафор обміняє свої 10% Mail.Ru Group, які залишилися у неї після передачі контрольного пакету в «МФ Технології», на 24,3% в AliExpress Russia. Це еквівалентно 30,2% від загального числа голосів
«AliExpress Росія».

Mail.ru Group передасть підприємству майданчик Pandao і $182 млн. Натомість вона отримає 15% економічної частки і 18,7% втомлюється.

Від РФПІ у загальну справу надійде $100 млн., натомість фонду перейдуть 5% голосуючій частки, що співвідноситься з 1,2% від загального числа голосів. Також у нього залишається право викупити 7,9% економічної частки у
Alibaba Group за $194 млн. У такому випадку у РФПІ буде 12,9% економічної і 9,6% голосуючій часток. Це призведе до зменшення часток інших: Alibaba Group до 47,6% (економічна до 47,8%),
Mail.ru Group до 16,3%, у Мегафона до 26,4%.

Alibaba Group і Mail.ru Group призначать двох генеральних директорів компанії. Контрольний пакет отримали російські акціонери.

AliExpress Russia буде використовувати платформи Mail.ru Group для просування своїх послуг. У рамках їх стратегічного партнерства мається на увазі обмін трафіком і продуктові ініціативи.

Інтернет-торгівля, Інвестиції

Залишити відповідь