Як буде працювати київське метро після карантину

Новини України

“Чекаємо рішення Кабміну”. У київському метро розповіли, як готуються до запуску 25 травня

Наталія Макогон, заступник начальника КП “Київський метрополітен” заявила, що метро готове до роботи, але чекає алгоритму дій від Кабміну

Київський метрополітен готовий до запуску. Про це “Країні” повідомила Наталія Макогон, заступник начальника КП “Київський метрополітен”.

“Ми готові до відновлення перевезень, але чекаємо алгоритм конкретних дій від Кабміну”, – повідомила “Країні” Наталія Макогон, додавши, що метро в столиці не може відкритися, поки немає соответстующего рішення уряду. Тому що саме постановою Кабміну 17 березня були припинені пасажирські перевезення в метрополітенах України (Києва, Харкова, та Дніпра).

Мер Віталій Кличко звернувся до Кабміну з проханням відкрити метро з 25 травня, причому дозволити йому працювати в звичайному режимі. Але поки відповідного рішення від уряду немає.

“Дозволять нам відкритися 25 травня – не знаю. Ми ж не синоптическое бюро. Чекаємо рішення Кабміну. Є документ – працюємо, немає документа – продовжуємо чекати. Працювати ми готові”, – заявила Наталія Макогон.

За її словами, київське метро буде приймати всі “карантинні” заходи безпеки.

“Що стосується дезінфекції, то в посиленому режимі ми почали її проводити ще до припинення пасажирських перевезень. Обробляли рухомий склад (кожен поїзд перед кожним рейсом), а також пасажирські та службові зони: платформи, ескалатори, касові вікна, ручки і т. д.”, – повідомила “Країні” Наталія Макогон.

“При цьому, за інструкцією, термін дії дезінфекції на поверхнях – 14 днів. Але ми обробляли кожен день, розуміючи обсяги пасажиропотоку і рівень відповідальності. Метро – не маленький офіс, де сидить три людини: до припинення роботи пасажиропотік київського метро становив 1,5 млн людей на день”, – зазначила заступник начальника Київського метрополітену.

При цьому вона не виключає, що пасажиропотік може змінитися, коли метро відкриють.

“Враховуючи карантин, звичайно, пасажиропотік може стати іншим. До того ж, я особисто розумію, що ті люди, які можуть продовжувати працювати вдома, поки обмежать своє перебування на вулиці та не будуть поспішати в метро”, – сказала Наталія Макогон.

На питання про те, що враховуючи кількість пасажирів, дотримуватися безпечної дистанції у київському метрополітені на практиці виявиться складно, у Київському метрополітені кажуть, що будуть проводити інформаційну кампанію.

“Ми будемо посилено інформувати пасажирів про необхідність дотримання маскового режиму та дистанції. Такі інформаційні матеріали у нас відразу з’явились, в них не бракує. Але, як сказав Віталій Володимирович, наше здоров’я в наших руках. Маску на кожного пасажира Кличко не одягне силою. Кожна людина в першу чергу повинна дорожити своїм здоров’ям. Ми другий місяць на карантині, бачимо статистику захворюваності. Тут відповідальність в першу чергу на самих громадянах. Я сподіваюся, що люди будуть дотримуватися всіх обмежувальних норм”, – заявила Наталія Макогон “Країні”.

При цьому вона зазначила, що в Києві до карантину був один з найбільш щільних пасажиропотоків із самими короткими інтервалами між поїздами – 90 секунд у пік. Тоді як, за словами Макогон, для європейського метро норма – від 2-3 хвилини, а то й 5, і 8 хвилин.

На питання чи буде метрополітен вводити обов’язкове носіння масок і якщо так, то яким чином буде це контролювати Макогон сказала, що все залежить від рішення уряду, яким метро буде відкрито.

“Метрополітен – достатньо гнучка структура. Мер закликає Кабмін відновити роботу підземки в звичайному режимі. Історично у нас є досвід і продовження годин роботи, і обмеження пасажиропотоку на деяких станціях, як, наприклад, було під час масштабних футбольних матчів”, – повідомила Макогон.

І додала, що за два місяці карантину Київський метрополітен недоотримав доходу на 500 млн грн.

Нагадаємо, що цього тижня в Києві гостро постало питання відкриття метро. З частковим пом’якшенням карантину багато людей вийшли на роботу, а іншого способу дістатися до неї, крім як на наземному транспорті, поки немає. Це призвело до автомобільного колапсу в столиці: місто потопає в пробках. А таксисти, користуючись підвищеним попитом, підняли ціни в 2-3 рази.

Підпишіться на телеграм-канал Політика Країни, щоб отримувати чітку, зрозумілу і швидку аналітику по політичним подіям в Україні.

Залишити відповідь