Японські обмеження експорту погано позначилися на прибуток Samsung

IT новини

У середу Samsung Electronics розповіла про свої прогнози на найближчий час і поділилася побоюваннями щодо обмежень на експорт матеріалів для чіпів з боку Японії.

У червні компанія вже продемонструвала зниження прибутку на 56%, але падіння все ще триває, і мимоволі прогнози Samsung стають все менш оптимістичними. Раніше вона заявляла, що ринок чіпів
досяг дна і незабаром почне відновлюватися, проте, здається, це не зовсім так.

Акції Samsung впали майже на 3%, разом з тим і ринок в цілому знизився на 0,9%. Її операційний прибуток знизився на 71% до 3,4 трлн вон порівняно з 11,6 трлн вон в минулому році. На даний
момент інвестори сприймають показники компанії як барометр щодо попитом на смартфони та іншу електроніку, а також на сервери для величезних обсягів даних. Сама Samsung оцінює свій
мобільний бізнес як слабкий.

«На додаток до і без того високої невизначеності, викликаної тривалими глобальними торговими конфліктами, зовнішня середовище стосовно нашого бізнесу, пов’язаного з компонентами, нещодавно
зіткнулася зі значними новими проблемами», – заявив Роберт Йі, глава Samsung зв’язків з інвесторами.

«В результаті ми більше не вважаємо, що можна розумно прогнозувати наш вільний грошовий потік на період з 2018 по 2020 рік», – додав Йі.

Наростаючий конфлікт між Японією і Кореєю так само впливає на ринок, як і між США і Китаєм, і все це ще позначиться на
результати третього кварталу. Поки Samsung має намір проявляти гнучкість щодо виробництва чіпів пам’яті. При цьому її конкурент SK Hynix теж повідомляє про можливі збої з-за обмежень на
експорт, йому доведеться скоротити інвестиції і виробництво, щоб зменшити обсяг необхідних поставок.

Мобільне виробництво так само ослабла і в результаті другий квартал показав падіння прибутку в цьому сегменті на 42% порівняно з минулим роком. Samsung сподівається, що дві очікувані новинки – одна
з яких складається смартфон зможуть трохи оживити прибуток, але швидше за все навіть це зростання буде обмежений.

За даними дослідницької компанії Strategy Analytics, поставки смартфонів у всьому світі впали на 3%. Втім, на тлі цієї самої Samsung вдалося залишитися на вершині і зберегти за собою 22%
ринку, збільшивши свої поставки на 6,7%, коли продажу тих же iPhone виявилися низькими. Але не варто забувати, що у Apple є контент-сервіси на кшталт музики і додатків, яких немає у Samsung.

Залишити відповідь